Ők

Lilypie Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

InstaSzeder

Gyerekszáj, görbe tükör

2009.03.19. 11:53 - Szeder Apa

Már régebben megfigyeltem, hogy Ada a mi családunk szerkezetét képezi le a szembejövő állatcsaládokra (az állatkertes képeken úgy mutogatja végig az állatokat, hogy Anya zsiráf, Apa zsiráf, Ada zsiráf, a zsiráf helyett bármi más, természetesen) Ezt néha megvariálja a Anna-Peti családdal, ha négy tagot lát, akkor nem Ada zsiráf hanem Anna zsiráf, Petike zsiráf. Most legutóbb amin jót mulattam az Apa bohóc-Ada bohóc kombináció volt.

Nézegettük a rendrakós történetet a piros könyvben (Anna és Petike) és ahogy sorolta a játékokat a földön, egyszercsak eljutottunk a "jeges nyuszihoz": bizony, a nyuszi fehér volt, levonta hát a nyilvánvaló következtetést!

Egyik kedvenc szórakozása mostanában görbe tükröző felületekben nézegetni magát, percekig elvan a réz ajtókilincs és a kulcslyukfedő körül, ágaskodik, nézelődik. Fürdésnél a csapot nézi, de játszott már a káddugóval is. Ma arra lettem figyelmes, hogy áll a spájzajtó előtt néz előre, azt mondja "kicsi vagyok", elindul előre, azt hallom a konyhából, "nagy vagyok", visszatolat a spájzhoz, "most kicsi" vagyok. Odamegyek és azt láttom, hogy a mosogatógép fölött ott van egy lábas és abban nézi magát! Csodás szórakozás!

A bejegyzés trackback címe:

https://szederinda.blog.hu/api/trackback/id/tr251011674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ash 2009.03.19. 12:01:20

Hát igen, csak kár, hogy az anyja rühelli az Annaéspetit, neki meg az egyik kedvence. Lehet, hogy kell még majd vennünk, a lilát emlegeti, amióta a könyvesboltban meglátta.


süti beállítások módosítása