Ők

Lilypie Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

InstaSzeder

Sz. Ada, költő

2009.09.07. 22:51 - Szeder Apa

Kaptam egy kis széket

Nem estem le róla

Ráléptem a pöttyeire

Ugrottam egy nagyot

Szaladtam a szüleimhez

2009. IX. 7.

 

 Szóval, megvettem a fellépőt a wc-hez, Ada boldogan kipróbálta, majd odajött hozzám és közölte, hogy erről van egy mondóka (persze nem tudtam akkor még, hogy mi az az "ez"), majd előadta a fenti költeményét. Kb. tízszer.

Friss hír: a másnapi előadáson már új verziót kaptunk:

Kaptam egy kis széket

Nem estem le róla

Ráléptem a pöttyeire

Ugrottam egy hatalmasat

Szaladtam a szüleimhez

2009. IX. 8.

Amint látható, a 4. sor szótagszáma így már illik a 3. és 5. soréhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://szederinda.blog.hu/api/trackback/id/tr811367190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gymom 2009.09.08. 21:59:04

Ma estére már "megénekesítve" (Ada szava) is lehetett hallani e költeményt - mikor lesz publikus a kottája? ... ha esetleg valaki szeretné danolászni.


süti beállítások módosítása