Ők

Lilypie Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

InstaSzeder

Zürich

2010.06.06. 15:07 - ash

Zürichben három éjszakát töltöttünk. Sokat sétáltunk, valamint beavattuk a Kétkedőt, hogy nekünk ez igenis tökéletes program, jobbat nem is kívánhatnánk, süt a nap, érdekes a város, van finom csoki és gyönyörű a tó. Átértékeltük korábbi, múzeum-, galéria-, templom- és nevezetességcentrikus utazóénünket. 

Az óváros gyönyörű, rendezett, tiszta és harmonikus. És régi. Időnként megpihentünk. Ada pedig elfogyasztotta élete első nyalókáját. (Ez miért ilyen? Miért édes? A nyelvemmel kell? Mikor fogy el? Milyen színű? Miért ilyen színű? Miért kaptam meg? Miért adták az étteremben? Te is kaptál? Te miért nem kaptál? Csak én kaptam? Miért csak én kaptam? Nyalni kell? Milyen színű a nyelvem? Miért zöld a nyelvem? Miért festi meg a nyalóka? Ezt a nyelvemmel kell?

A bejegyzés trackback címe:

https://szederinda.blog.hu/api/trackback/id/tr592060570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása