Ők

Lilypie Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

InstaSzeder

Ada beleír a blogba

2009.06.22. 13:39 - ash

Mostanában ha valami érdekes van a gyerekekkel kapcsolatban, lefirkantom egy papírra az íróasztalon. Annyi mindent elfelejtünk úgyis. Reggel Adus elkezdett mesélni, idejében észbe kaptam és elkezdtem írni: nem olyan könnyű megjegyezni a kis litániáit, úgyhogy jobb rögzíteni mindent.

Ada: ...és Pilisszántón volt répa is. És a hagymának leszedtük a héját, a földes héját, nem a rendeset és kitettük egy tálcára, hogy meghűljön. Nem, hogy megTOKoljon. És felmentem a kis lépcsőn, a kőre. És Bandi papa letette a telefont az asztalra, hogy ne zavarjon.

Én: Még mesélj, mi volt?

Ada: Borsó. Kertészkedtünk - látja, hogy írok. Nézi-nézi. - A borsóról is mondtam egyet, azt is leírjad oda! - Megdöbbenek, honnan tudja vajon, hogy mit írok. Nézi tovább. - Jól leírod, anya, mondhatom!

Köszönöm, kislányom.

A bejegyzés trackback címe:

https://szederinda.blog.hu/api/trackback/id/tr101200924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása