Ők

Lilypie Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

InstaSzeder

Ezt is a telefonomon találtam: Prága, gyerekek nélkül

2012.01.04. 15:27 - ash

Augusztusban elmentünk Prágába, négyen lányok. 1999-ben már voltunk együtt, pont ilyen felállásban és pont augusztusban, csak akkor az érettségi utáni eufórián meg a kezdődő felnőttléten volt a hangsúly. Most meg... máson. Persze ugyanolyan jó volt, sőt. Mindenki tudatában volt annak, hogy tulajdonképp mekkora mázli és különleges dolog, hogy összejött három együtt töltött nap egy jólmenő-vagány jogásznak, egy kétgyerekes erinbrokovich-jogásznak, egy Angliában élő terhes tolmácsnak meg nekem (kétgyerekes htb-phdhallgatónak). 

Csütörtök este felvonatoztam Pestre (a családom Barcikán), már az is nagyon jó volt, hallgattam a kattogást és nem gondoltam semmire. (Bocs.) Aztán pénteken hajnalban kellett kelni, ami nem volt olyan vicces, de megérte, mert barátokkal vonatozni az legalább olyan jó, mint barátokkal bármit csinálni*. Vagy még jobb. Aztán Ildi jóvoltából szürreálisan jólfelszerelt és modern vasutasszállón laktunk (az olcsó jegyek is tőle eredtek, én nem is tudtam korábban, hogy a nemzetközi vonatokra is van -- a fapados repjáratokhoz hasonlóan  -- korán megvehető olcsó jegy). Vasárnapig maradtunk és olyan jó volt, hogy nem kellett a kötelező köröket lefutni, csatangoltunk, sok-sok helyre beültünk, megnéztük a Mucha-kiállítást és a zsidónegyedet. (Utóbbira 12 éve nem maradt pénzünk, úgyhogy most komoly elégtételt jelentett...) Ja, persze sört is ittunk!

A következőre nem szeretnék 12 évet várni, jó, lányok? És ezt nyugodtan vehetitek fenyegetésnek is.

* Biztos vagyok benne, hogy mindenki irigyli a frappáns hasonlataimat.

2011-08-12_13.23.43.jpg

Ez a pályaudvaron készült. Még két kép, hogy mindenféle felállásban meglegyünk,. 

praga_svejk.jpg

Karitatív téglafestés:

praga_festes.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szederinda.blog.hu/api/trackback/id/tr913519260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása