Ők

Lilypie Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

InstaSzeder

Nevek

2009.02.06. 12:31 - ash

Úgy csináltuk, hogy kiírtam minden szóba jöhetőt a névsorból, aztán kihúzattam jó sokat, aztán megjelöltük a védettséget élvezőket mindketten, aztán kihúztunk még párat.

Ezek maradtak: Abigél, Fanni, Ilona, Klára, Lenke, Léna, Petra, Rebeka, Rita. Sz. nagy kedvence, a Vilja és az Ajna kiestek, hogy az én Matildámról, Rézimről, Ilkámról, Támáromról és Hangámról ne is beszéljünk. (Á, igazából a MAtilda és a Rézi fel sem kerültek, Adusnál is hiába próbálkoztam velük...) Vallomás: augusztus óta az Ilona-Lenke-Léna bűvkörében élek, de majd még meglátjuk.   

 

Update: nem megfelelő forrásból dolgoztam, kezdhetjük elölről! Itt van a teljes lista...

A bejegyzés trackback címe:

https://szederinda.blog.hu/api/trackback/id/tr13926194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása