Ők

Lilypie Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

InstaSzeder

Léna hegyet mászik

2010.04.15. 00:08 - Szeder Apa

Először azt vettem észre, hogy nagyon csendben van, ilyenkor vagy eszik valamit, vagy valami tiltott dolgot művel. Nem számítottam arra, hogy a kétlépcsős fellépő tetején talalálom, amint a komódon lévő babaszobát szedi éppen szét. Aztán másnap reggel a szokásos "valaki szedjen le!"-nyifogást hallottam és csodálkoztam, hogy miért, amikor már le tud térdelni... Felmászott a járóka oldalán, majd indulhatott lefelé, amiből az lett, hogy lábtámasztás nélkül csimpaszkodva találtam rá, lógott a szeren. Aztán a hálószobába rontott be Ada, hogy "Nézzétek, Léna hova mászott fel!" - valóban érdemes volt nézni, a kisszéken állt és az ablakon bámult kifelé!

A bejegyzés trackback címe:

https://szederinda.blog.hu/api/trackback/id/tr581922350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása