Ők

Lilypie Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

InstaSzeder

Reggeli feladványok

2011.12.01. 14:44 - ash

Korán reggel van, a gyerekek az ágyukban, én Lencsi mellett kucorgok a matracon (odarendelt) és próbálok aludni még egy kicsit. Persze nem lehet:

Ada (hirtelen): Van itt valaki?

Én: Hmmm.

Ada (élénken): Miért ez a takaró van rajtam? Na mindegy, Léna figyeljél. Hány világító csillag van az ágyad felett?

Én: ?!?!

Léna (boldogan): Nem tudom!

Ada: Na jó, mondok könnyebbet. Ha elveszünk kettőt a világító bolygókból, hány marad? Na, hány?

Léna (vidáman): Nem tudom!

Ada: Anya, te tudod?

Én (elhalón): Gőzöm sincs...

Ada: Na jó, Léna, akkor figyelj. Hány babaház van a szobában? Az, ami az enyém, meg...?

Léna (örömteli hangon): KETTŐ!

Ada (magán kívül): IGEN!

Itt rájöttem, hogy ezek végérvényesen felébredtek és átmentem a hálóba. Alvás persze már nem volt... Pedig tudtam volna!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szederinda.blog.hu/api/trackback/id/tr563429048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása