Ők

Lilypie Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

InstaSzeder

Fő tér 21.

2011.11.05. 23:53 - Szeder Apa

Ez ugyan nem tegnap volt, hanem tavaly nyáron, de ímé, én is elvittem a lányokat megnézni, hogy hol nőttem fel:

 

DSC_0548.JPG

Sokat változott a tér, ez a mászóka például nem volt itt, az óriáshomokozó helyén vagyunk. De az ablakunkat megmutattam Adának (Lénát nem érdekelte) és elmeséltem, hol, mi volt. A rakétamászóka már nincs meg, de a nagy hengerhinta meg a hatoshinta még mindig ugyanolyan rozsdás, mint gyerekkoromban. És minden kisebb lett, ami akkor az egész világot jelentette, ma egy perc sétával bejárható. Sic transit.

A bejegyzés trackback címe:

https://szederinda.blog.hu/api/trackback/id/tr673357382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása